Re: Czestot. odswiezania - jak okreslic?

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 12:38:35 MET

Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> pisze:
: Tyle piszecie o tych czestotliwosciach, ze
: i ja chcialbym zobaczyc w jakiej
: moj monitor pracuje. Jak to sprawdzic? Jakis program ?
: Mam karte Cirrus Logic CL-5428 (VLB)

: Nie piszcie tylko zebyn sobie kupil lepsza :-)

Nie pisze, bo sam mam taka (1MB) i nie narzekam. Ale to nie sprawa karty,
tylko monitora i powinno byc napisane w instrukcji. U mnie jest to 60kHz w
poziomie i 100Hz w pionie (Dwuletnie kolorowe DAEWOO LR NI 14cali), ale juz
nowszy monitor kumpla ma tylko 75Hz, a w dodatku niektore czestotliwosci
"nie chodza". Univbe (SDD 5.3) pozwala ustawic dowolne czestotliwosci
odswiezania, wiec po prostu zobacz, ile wyciagnie (w razie czego po prostu
zerwie synchronizacje). Albo zobacz do instrukcji monitora.

--
                                                Lukasz Grochal (.)
  WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis