Re: EDO vs FPM - wyniki testu

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 11:25:14 MET

Krzysztof Halasa napisal (-a) :

[...]
> Nie widze innego powodu produkowania _tylko_ 32-bitowych EDO SIMMow jak
> tylko ich przeznaczenie do malo istotnych aplikacji (np. gier).

Nie jestem do konca pewien takiej polityki.
> Moze jednak Piotr nas oswieci.
> --
Oswiece jak tylko zbiore jakies konkrety bo jak na razie moja wiedza na ten
temat jest za ogolna. Mam tegoroczne katalogi pamieci firm LG Semicon (dawny
Gold Star) i Texas Instruments ale to za malo. Jest w nich napisane, ze z
przyczyn technicznych nie mozna zrobic kontroli parzystosci na EDO i SDRAM
ale mozna za pomoca specjalnego ASIC zrobic ECC (te firmy oferuja SIMMy i
DIMMy EDO i SDRAM z ECC). Wstrzymajcie sie jeszcze troche a napewno dam Wam
konkretna odpowiedz.

Piotrek