Re: Subiekt 4 wywala sie na Pentium?

Autor: Jerzy Chawraj (chawraj_at_archimedes.pol.lublin.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 19:52:42 MET

Czesc wszystkim!

Chcialem oglosic zwyciezce konkursu FoxPro i problemy.

Ladies and gents... the winner is Grzegorz Szyszlo !!!

Byl rabniety jeden gnat RAM'u. Pojechalem do serwisu po odbior, goscie
oczywiscie nie zabrali sie nawet do roboty, wiec odwolalam serwisanta na
strone i kazalem mu:
a) wymienic RAM oba gnaty na nowe,
b) wymienic plyte z procem, gdyby nie podzialalo a)

On oczywiscie cos bulgotal na temat seriuos problem i trzeba sie nad tym
zastanowic, a poza tym brak czasu itp., ale wrocil szczesliwy jak
dziecko po 5 min, bo mu zadzialalo. Po cichu powiedzial mi, ze jednak
RAM, ze zmienil, a teraz patrzcie Panstwo cos pieknego i calkiem
niedrogo.

I cos dla Blazeja: mielismy spore problemy z Subiektem (tak mowil ten
facet), no chyba ze sprzetem mysle sobie i smieje w duchu.

Dzieki wszystkim za pomoc. Musze przyznac, ze bylem mile zaskoczony
reakcja Insert'a - ktoby sie spodziewal pomocy przez news'y..., chociaz
w tym wszystkim jest ta lyzka dziegciu - z ta licencja.

Ogolnie jednak rozeszlo sie po gnatach... uff...

Milego dnia zycze...

Jurek

P.S. A swoja droga nie wiem czy serwisanci sa lame, czy im sie po prostu
nie chce, za duze pieniadze zreszta.