Re: Linux news-groups

Autor: Jacek Bochenek (jacek_at_astro.coig.katowice.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 07:31:53 MET

In article posted Wed, 20 Nov 1996
Wojciech Borkowski <borkowsk_at_ulmus.bot.astrouw.edu.pl> wrote:

> Czy ktos moglby mi powiedziec gdzie szukac newsow
> dotyczacych Linux'a (najchetniej polskich, ale
> nie koniecznie).

Zobacz: http://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/Documentation/index.html
jest to mirror Linux Documentation Project. Oczywiscie takze grupa
pl.comp.pc-unix.linux i wszystkie grupy linux.* (sa dostepne na
news.mat.uni.torun.pl)

Jacek.

---
Jacek Bochenek | jacek_at_coig.katowice.pl | "Smile, tomorrow will be worse!"