Re: Odp: dlaczego win95 laduje sie tak dlugo?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 03:33:19 MET

On Wed, 20 Nov 1996 21:09:38 +0100, Jarek Lis wrote:

>Darek Korzun <darek_at_infonet.pl> wrote:
>: On Tue, 19 Nov 1996 22:11:29 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
>: Bodaszewski) wrote:
>
>: >A owszem.
>: >Tylko dowcip polega na tym, ze OS/2 startuje sie co najwyzej _raz_
>: >dziennie. Rano. I wylacza przy wychodzeniu z pracy, albo i nie...
>
>: Windows95 tak samo.
>
>Jak wy pracujecie. Znajomi, jak sobie rano otworza Worda, Corela, IDL,
>i jeszcze troche, to po poludniu wylaczaja jedynie monitor, bo
>zamykac i otwierac rano aplikacje to za duzo roboty.
> [...]

na 3.11 to bylo latwiejsze!

do mnie natomiast przychodzi taki mlody wloch po prady
pracuje jako obsluga techniczna w XPLORE - najwieksza rzymska
Internet Cafe'
i praktycznie nic nie robi od rana do nocy tylko walczy z winda~
'95 rzecz jasna
twierdzi ze sie praktycznie nie zdarza zeby ktoras nie byla
reinstalowana przynajmniej raz w tygodniu (maja dwadziescia kilka
stanowisk)
a nawet jak jej nie trzeba reinstalowac to klopotow z utrzymaniem
w ruchu jest co nie miara
fakt ze to co innego niz praca w srodowisku gdzie kazdy ma swoja
maszyne i za nia odpowiada, ale tez i faktem jest ze w internet
cafe' nie pozwala sie uzytkownikom nawet WSADZAC wlasnej dyskietki
do drive'u bez obecnosci obslugi, a co dopiero mowic o instalacji
jakiegos oprogramowania, wiec tak wiele znowu na klientow zwalic
nie mozna.

Na WARPa nawet nie probowalem ich namawiac bo wciaz nie ma
porzadnej netszkapy dla niego a i do CuSeeMe jest tylko
"niemy" klient.

Grego

P.S. Cale szczescie ze choc udalo mi sie ich namowic by nie stawiali
wNT na najnowszym serwerze. Kupili server IBMa z AIXem i przynajmniej
z nim nie maja klopotow. (moze poza jednym - musieli zamowic dodatkowa
linie energetyczna, bo im siec zaczela padac po uruchomieniu tego
servera)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi