Re: Subiekt 4 wywala sie na Pentium?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 02:27:28 MET

On Tue, 19 Nov 1996 10:01:07 +0100, Jerzy Chawraj wrote:
>Jak zwykle na tej liscie szukam kogos, kto moglby mi wytlumaczyc
>(najlepiej, gdyby byl to ktos z firmy Insert z Wroclawia) moje
>watpliwosci. Nabylismy mianowicie legalna (uprzedzam szybkie odpowiedzi)
>wersje 4.0 programu do obslugi hurtowni pt. Subiekt.
>Probowalem posadzic go na Intelowskim P-133, 16 MB RAM, 1.2 GB HDD,
>mainboard Intelowski HX, karta S3 Trio 764+ - a wiec nic chyba wielce
>osobliwego. Problem jest taki, ze niestety program sie systematycznie
>wywala, wracajac do DOS'a (uzywamy 6.22) i mowi (laskawca), ze teraz
> [...]

Na podobny problem natrafilem uzywajac karty sieciowej NodeRunner Pro z driverami
NDIS pod Lantastic'em. Po wymianie drivera na standardowy problemy zniknely.
Sytuacja byla o tyle dziwna ze wszystkie inne programy chodzily prawidlowo.
Np. skopiowanie przez siec 40MB danych pod Windowsami nie powodowalo zadnych
problemow. Jedynym problemem byl Subiekt.
Wydaje mi sie ze Subiekt ma on cos namieszane programowo. Sporo z nim walczylem
przy kilku instalacjach sieci i jako dzielo programistyczne nie wzbudzil mojego zachwytu
( byc moze merytorycznie jest poprawny ).

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )