trumpet

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 23:31:41 MET

czy ktos moglby mi wyjasnic skad bierze sie w trumpecie blad:
Comm errors [OVERRUN] = xxx
w helpie wyczytalem, ze jest to wina kontrolera hdd, ze niby za wolny
do wspolpracy z szybkim modemem i nic sie nie da zrobic. cos nie tak
bo plyta ma zintegrowany hhd controler, dysk jak dysk (caviar),
procesor pentium, nic innego na tym komputerze nie ma coby moglo
szkodzic.
wszystko chodzi pod windows 3.1 (i na razie tak musi).
czy to mozliwe zeby karta graficzna (isa na plycie z pci) w jakis
sposob mieszala w transmisji. mam takie przeczucie bo ani na
komputerze (z dokladnie takim samym setup'em windows) z karta
graficzna pci, ani na 486 isa z karta isa, te bledy nie wystepuja.
kazde info mile widziane.<rs>.