Re: win95

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 14:04:47 MET

19 Nov 1996 21:19:13 GMT, "Robert Kowalski" <robek_at_it.com.pl>
napisał(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule

>Oczywiscie!!!! Na plytce z MacWorlda z listopada jest upgrade z wersji 1.41
>do 1.49 gamma z poprawionym bledem
>edytora. Napisali ze blad pojawial sie przy wierszu z wstawionymi ponad 128
>znakami tabulacji.
>Robert Kowalski

Wrednie klamali. Wystarczy 128 znakow (chyba) - nie musza byc
tabulatory. I z powodu tych bledow uzywam NC5+DN. DN do uruchamiania
plikow i przegladania katalogow (bo ladnie segreguje i "koloruje"
pliki), a NC do szybkiego edytowania HTML i kopiowania.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!