Re: Prawdziwie polski serwer? - pierwszy i ostatni list od s. + p. Andrzeja Gorbiela

Autor: Dariusz Marciniak (DarekM_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 21:23:54 MET

R. S. wrote:

> Popieram Pana Wimmera
> --
> Radoslaw Skorupka
> mailto://R.Skorupka@pbg.pl
> Lodz, Poland
>
> P.S. Mam obowiazki ziemskie bo jestem...

Panowie, szkoda zdrowia !
Ten nietaktowny osobnik produkuje sie czesto na innych listach
i dal sie poznac jako jednostka wyjatkowo niekulturalna,
zaslepiona swoja ideologia. Czlowiek dla ktorego
czyjas smierc jest dobrym pretekstem do uprawiania polityki
tylko w swoim mniemaniu jest cyt."dobrym Polakiem".
Ale na szczescie to margines.

Dariusz Marciniak