Re: programy dla OS/2 V4

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 12:03:20 MET

Gregorio Kus wrote:

[...]

> ja uwazam ze poza ludzmi rzeczywiscie uprawiajacymi muzyke
> komputerowa nie ma kompletnie sensu wyposazanie komputera
> w cokolwiek ponad SB Pro
> wiec mam SB Pro i gry DOSowe maja dzwiek w moim OSie

Jednak IMHO lepiej miec SB16...

[...]

> P.S. Ja oczywiscie wierze w przewage Wave nad FM
> ale jak chce posluchac muzyki to wlaczam kompakt
> a nie player do plikow MIDI.

A ja wlaczam CubicPlayer i mam rozsadne MIDI bez wave table. Nie trzeba
miec GUSa, zeby posluchac z jakoscia GUSa :-)

> A realistycznosc rykow wydawanych przez potwory w Doom'ie
> nie jest dla mnie wystarczajacym argumentem za kupieniem
> karty 16 bitowej.

Ale poziom szumow SBPro jest wystarczajaco upierdliwy, zeby ja wymienic
na SB16. Wiem co mowie, poniewaz przez 3 lata mialem SBPro, po zmianie
na SB16 moje uszy odpoczywaja.

RoMan.