Re: Darmowe konto

Autor: Darek Ćwiklak (dacek_at_geocities.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 11:42:30 MET

 michal <michotaz_at_cadvision.com> napisał(a) w artykule
<3292f3c5.13297953_at_news.nask.pl>...

> Nie prawda możesz wysyłać po przez FTP a jaką masz przeglądarkę
> nie ma znaczenia.
>
> Michał Witczak

Panowie,

Tak sie sklada, ze to ja jestem autorem zacytowanego wczesniej
"dziela" o darmowych kontach. Mam dwie uwagi:
1. Do Przemyslawa Frasunka - jesli przytacza sie jakis artykul to
dobry obyczaj nakazuje podac zrodlo i autora. (gwoli scislosci -
tekst pochodzi z wczorajszego dodatku komputerowego GW). Naprawde nie
chodzi tu o moja proznosc lecz po prostu o zwykla rzetelnosc.
2. Do Michala Witczaka - fakt, mozna przez ftp, ale mozna znacznie
prosciej za pomoca przegladarki. Chodzilo mi glownie o podkreslenie
"niemocy MSIE w temacie wysylania plikow do GeoCities" ;-)

Pozdrawiam,

Darek Cwiklak
e-mail: dac_at_gazeta.pl
        bik_at_gazeta.pl