Odp: Internet Mail i HTML

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 10:31:17 MET

> Od: Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com>

> Nie chce mi sie juz dyskutowac. Powtarzam: M$Mail ma blad, ktory
> utrudnia (uniemozliwia) odczytywanie multiparted-messages, gdy
> pierwsza czesc jest w HTML, a druga nie.
>
> I nie jest to wina serwera pocztowego. Moglbym wyslac ci taki
> spreparowany mail od siebie, lecz mi sie nie chce. Wyslij sam sobie.

> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

A moze jednak kos wysle na liste jedna tak specjalnie spreparwana
wiadomosc... Ja uzywam InternetMail od jakiegos czasu i nie bylo z nim
problemu, a chetnie zobaczyl bym na przykladzie jak TOTO sie sypie....

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ K.Cynarski_at_vigo.iie.pz.zgora.pl