Re: Sound Blaster i telefon

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 09:54:18 MET

On 19 Nov 1996 19:08:06 GMT, "Piotr Domownik" <domator_at_is.com.pl>
wrote:

[ciach]
>Rozwiazanie: Chyba sie da pogadac przez Sound Blastera.
[ciach]
>Czy ktos ma jakas metode na gadanie przez system przez zwykly telefon. Dla
>tych, ktorzy nie lapia mojego metnego tlumaczenia: Chce rozmawic przez
>zwykly telefon a nie przez Internet'owy tylko zamiast uzywac sluchawki i
>tarczy w telefonie - sound blastera i modemu.

Znam jedno rozwiazanie - kupic Creative ModemBlaster 28.8 DSVD
(Digitized Simultanous Voice & Data) - Pozwala na rozmowę przez
SoundBlaster'a równolegle z przesyłaniem plików lub bez - ale nie
wiem, czy tylko z drugim modemem standardu DSVD, czy ze zwykłym szarym
uzytkownikiem telefonu (jak twoj znajomy).

ModemBlaster pracuje na pewno z SB AWE32 i SB32 (full versions), nie
wiem z czym jeszcze.

Wojciech Milc
wmilc_at_poczta.com