Re: STB vs VIEWTOP

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 22:06:30 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<24914E73EEF_at_golem.umcs.lublin.pl>...

Nie bylbym taki pewien czy to jest sprawa karty, w NT 3.51 screensavery
"skacza" przy 800x600 w trybie hi-color
(Matrox Millenium 2MB, P6150, 32MB RAM) dopiero w NT 4.0 zapitalaja jak
trzeba.

 nie wiem czemu tak uwazasz. OpenGL pod NT przyspiesza o ponad rzad
wielkosci
> na Matroxie. Moze miales za malo RAMu na pokladzie, jakies dziwne
drivery,
> albo rozdzielczosc i kolorow za duzo?

> pozostaje nadal pytanie, czy karty graficzne specjalnie dla gierek to
> naprawde to, czego oczekuja wymagajacy uzytkownicy komputerow,
wykorzystujacy
> je do PRACY, bo nie zapominajmy, ze komputer glownie do tego powininen
sluzyc.

To do czego powinien sluzyc komputer zalezy wylacznie od uzytkownika, dla
Ciebie sluzy do powaznej pracy i zarobkow, OK
 dla Ciebie njlepsza jest Millenium, ale sa ludzie co kupili sobie peceta
zeby sobie pogiercowac i dla nich Virge jest jak gwizdka z nieba. Dyskusja
na temat wyzszosci jednej karty graficznej nad druga nie ma sensu.

Pozdrowienia

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl