Re: Internet Mail i HTML

Autor: michal (michotaz_at_cadvision.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 18:42:49 MET

On Mon, 18 Nov 1996 22:23:29 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Bardzo dziwne rzeczy mowisz, jeszcze gdybys potrafil tak je
>uzasadnic...
Przecierz pisze wyraźnie: At present, we don't support the Microsoft
Mail client
>To ewidentny blad w M$majlu (kolejny zreszta), ktory wyklada sia na
>multiparted messages (a przepraszam: wieloczęściowych przesyłkach w
>MIME - w tle: smiechy). Dlaczego inne pocztowe programy to potrafia, a
>M$swinstwo nie? Wina mail-serwera? A mnie wydawalo sie, ze skoro tylko
>list ma _prawidlowa_ strukture to wszystko powinno go przeczytac. Ale
>widac sie mylilem.
>
>Czego reklama nie robi... ludzie juz zaczynaja wierzyc, ze to wina
>serwerow, a nie Microsoftu.

Po pierwsze prawdopodobnie nie miałeś możliwości
sprawdzenia jak działa MS mail na normalnym serwerze
jak widzę używasz tylko "geocities" a raczej współpracującą
z nimi jakąś tandetną firmą której zadanie polega na rozsyłaniu
za pomocą Twojej e-poczty swoich reklam . Firma ta nie jest
zainteresowana jakością świadczonych usług.
Sami wyraźnie napisali: At present, we don't support the Microsoft
Mail client

Po drugie nie jestem zakochany w M$ używam to co uważam
że jest dobre . Na swoim komputerze mam Agenta f i jego głównie
używam do news i e-poczta i uważam że jest o wiele lepszy od MS
News . Mam też MS news który w pewnych sytuacjach jest lepszy
od Agenta np. Dowolna ilość serwerów ,html lunch itd.
Nigdy powtarzam n i g d y nie miałem problemu odbierania różnego
typu e-poczty przez MS mail . Załatw sobie konto u porządnego
dostawcy e-poczty i Twoje problemy znikną.
Uważam że gdyby połączyć Agenta f z MS Mail and News
było by to najlepsze narzędzie.

Pozdrowienia Michał Witczak