PTK i Internet

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 17:39:54 MET

Czy moze ktos wie czy to prawda, ze w Lublinie PTK funduje Internet po ich
laczach ?
Kiedy to bedzie ? Ile bedzie kosztowac ? Jaki bedzie trzeba miec dodatkowy
spret (domyslam sie , ze przystawka jakas i modem albo karta sieciowa...) ?
Czy bede placil abonament czy oplate w zaleznosci od ruchu czy za czas ?
Wiem, ze w Warszawie juz jakas telewizja tak zrobila...

PS. Mam nadzieje, ze szybko to bedzie - nie wytrzymam jak jakis ... bedzie
wysylal duze attache na liste.

--
venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
=> No Name BBS - (081)569219 <=