multilanguage e-mail [bylo: Re: Serwis czy oszuÂci? (Hewlett Packard Polska)]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 14:03:48 MET

On Tue, 19 Nov 1996 13:45:56 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

>Netscape 3.0 umozliwia zmiane standardu w locie.

jeszcze mi sie z glowa nie porobilo
zeby uzywac netszkape do e-maili

ja otrzymuje od 250 do 450 mail dziennie
mam ponad 150 filtrow ktore mi ja rozsortowuja do ponad 100 folderow
na niektore odpowiadaja automatycznie, niektore potwierdzaja,
jeszcze inne kasuja bez czytania.
Chcesz powiedziedziec ze to wszystko moge zrobic netszkapa~ ???

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi