Re: Problem ze SCSI

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 11:02:49 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Czy masz wlaczony w BIOS-ie Adapteca support dla dyskow ponad
>1 GB ? Zdaje sie, ze defaultowo to jest wylaczone.
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

I jak zwykle terminatory. Gniazdo zewnetrzne jest podlaczone z gniazdem
wewnetrznym, czyli nalezy to traktowac jak jedno. Wylacz terminowanie
na karcie scsi, wylacz na wszystkich urzadzeniach. Jak na samej tasmie
nie ma terminatorow, to ostatnie urzadzenie musi miec terminacje.
Ale jak to zrobic, niestety nie powiem bo co urzadzenie to inaczej sie
ustala. Albo zworki, albo grzebyczki z rezystorkami.
Podczas startu komputera zwroc uwage czy poprawnie wykrywa wszystkie
urzadzenia SCSI (z numerami). Za kazdym razem musi byc tak samo.

Wiecej wody nie ma sensu dolewac :) po prostu proboj.