Re: Mikrofon

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 18:51:29 MET

Maciej Pilichowski wrote:

> Hej,
>
> Mam kupic mikrofon do Awe32. Czy moglibyscie przyblizyc mi jakie sa ogolne
> typy mikrofonow, czym sie charakteryzuja. Jakie sa modele, no i jasne ktory
> najlepszy /i jeszcze ew. cena/ ;-)) Z gory dziekuje.

Dlugo kombinowalem nad mikrofonem do SB. Mialem rozne typy do sprobowaie
(dynamiczne, elektretowe) i wyszlo, ze najlepiej sprawuje mi sie taki
zrobiony z mikrofonu elektretowego z magnetofonu kasetowego.
Moze wygladem nie jest najpiekniejszy ale parametry ma porownywalne z tym
od AWE (na stojaku).
Moge Ci rowniez z czystym sumieniem polecic mikrofon 'fico CMP-202'.
Jest dobry , cena ok.25 zl. Gdybym juz nie mial to kupilbym go.
Wiecej informacji mozesz zasiegnac w 'AZKOM" Gliwice 032 138 91 31.
Ceny mikrofonow sa w zakresie 25-100 zl

--
 Pozdrowienia.
 Janusz