Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 23:24:06 MET

18 Nov 1996 16:39:03 GMT, Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
>: 18 Nov 1996 01:30:56 GMT, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a):
>
>: >Bez takich uwag. Zglos sie poprostu do producenta modemu.
>
>: Niby czemu?
>
>Dlaczego wyprodukowal niekompatybilny z cala reszta modem, i dlaczego nie
>daje do niego drivera do NT.

Napisalem, ze nie chodzi tylko pod jednym systemem. Pod win95. Pod
win3 i pod NT dziala bez zadnych problemow.

Po co komu driver do modemu? Nie popadajmy w przesade! Driver do
modemu???

>P.S. To, ze dany program nie chodzi z jednym pojedynczym typem sprzetu
> to nie jest jakas wielka wada tego przeslaniajace jego inne zalety
> dla calej reszty uzytkownikow [o ile oczywiscie ten program posiada
> jakies zalety...].

Wielka nie jest, ale:
1. To nie jest pojedynczy sprzet, lecz raczej grupa pojedynczych
sprzetow. A ze ja akurat jestem jej elementem...
2. Slawek stwierdzil, ze nie zna nikogo z rzeczywistym problemem z
win95.

PS. Win95 stwierxa maksymalna predkosc transmisji z mojego modemu
115K, a modem jest kilkuletni i ma stare kosci we/wy (bez fifo).
Oczywiscie reczne wklepanie max. transmisji 19200 nie pomaga. ON "wie
lepiej". Jaki driver tu pomoze?

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!