Re: Linux pod Windows 95

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 18:41:15 MET

peper <peper_at_t15.ds.pwr.wroc.pl> wrote:
: Czy istnieje oprogramowanie umozliwiajace zdalne kompilowanie programow na
: serwerze Linuxowym lub Unixowym z Windows95
: i nalezy dodac ze programy chodza pod Xwindows.

Miałem pewien kłopot ze zrozumieniem, o co chodzi w tym pytaniu, ale
zadecydowałem - być może niesłusznie - że chodzi o emulator
Xterminala (czyli Xserver) pod Windows'95. Tak, są takowe,
komercyjne (np. eXceed, Xappeal, itd.) A może ktoś zna jakiś
darmowy?

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center