Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Miroslaw Baran (Jubal_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 17:24:12 MET

PT Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl):
: Przepraszam, że tak ni w pięć ni w dziewięć, ale dawno nie czytałem newsów
: i zjadło mi początek wątku. Domyślam się, że chodzi o pracę z ogonkami spod
: gołego DOS-a ? Jeżeli tak to zapraszam na miror PSO:
: http://www.cyf.gov.pl/ogonki/telbin.html

A ja mam takie pytanie: czy jest mozliwosc, zeby spod tego telbina miec
polskie znaczki przy uzyciu OBU klawiszy alt? Bo ja sie nauczylem pisac
przy uzyciu obu i jak do uzyskania polskich znakow mozna wykorzystywac
tylko jeden z nich, to ja wymiekam i pisze polskawo...

pozdrowka, Mirek B.

: Artur Czechowski arturcz_at_cyf.gov.pl

--
=   // = Miroslaw L. Baran = Jubal on iRC = medical student = some info =
= \X/  = mailto:baran_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl == ALCHEMY PANY. = on finger =