Re: Wylaczac komputer, czy nie?

Autor: Maciej Denisiuk (denix_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Sat 16 Nov 1996 - 10:47:33 MET

Grzegorz Redlarski wrote:
Sender: denix

> Mam tylko pewien problem. Czy ktos zna jakis program typu schedule,
> ktory by umozliwial obudzenie komputera o zadanej porze. Jest przeciez

Dla Windows 95:
 - Microsoft System Agent z pakietu Microsoft Plus
 - Norton Commander Sheduler z pakietu Norton Commander for Windows 95.

Oba programy pracujš jako ikonki na Pasku zadań.
Pierwszego używam jako poranny budzik (choć raz pozostawione zlecenia
wyczyœciły się i zaspałem) i do nocnych porzšdków na dysku twardym (Scandisk, Defrag).
Drugi wyglšda na posiadajšcego jeszcze większe możliwoœci (np. wysyłanie komunikatów).

Maciej Denisiuk.