Re: ZooM 33,6 ! - wasza ocena

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 16:57:22 MET

On 18 Nov 1996 13:19:59 GMT, "Jarek Glab" <jarekG_at_grot.com.pl> wrote:

>A z tego co mi mowili wynika ze roznica jest w hardvare. Nie da sie
>zmienic 28.8 na 33.6. Obudowa i pudelko to samo, tylko srodek i naklejka na
>obudowie go odrozniaja od 28.8. Mam jestem zadowolony, tzn. nie jest ani
>gorszy, ani lepszy od ZOOM 28.8.

Nie, wrecz odwrotnie - datapump jest ten sam, zmieniony jest tylko BIOS,
firmware. Jeszcze scislej rzecz biorac, zmieniony zostal protokol V34 na V34+
, pompa danych jest ta sama.

Mam zamiar w ten sposob upgradeowac swoj Zoom 28,8 - zreszta jest to w ofercie
Zoom'a. Oczywiscie, mozna tez poprosic znajomego z programatorem, i
zaoszczedzic 50$ ...

Tomek Kaminski