Re: Mikrofon

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 16:18:33 MET

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Hej,
:
: Mam kupic mikrofon do Awe32. Czy moglibyscie przyblizyc mi jakie sa ogolne
: typy mikrofonow, czym sie charakteryzuja. Jakie sa modele, no i jasne ktory
: najlepszy /i jeszcze ew. cena/ ;-)) Z gory dziekuje.
:

A nie ma mikrofonu w zestawie z AWE 32?????
Z tego co pamietam, to powiniem sie tam takowy znajdowac...( i to calkiem
niezly)

        Wojtek
        froelich_at_phys.uni.torun.pl