Re: Win3.11 - pytanie

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 13:48:38 MET

cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Lukasz Grochal) wrote:
>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> pisze:
>: prosze Cie bardzo - istnieje od lat
>: nazywa sie OS/2
>: mozesz go odpalac bez GUI (czyli okienek/ikon/obiektow itd)
>: wtedy Ci pojdzie zupelnie zadawalajaco na byle 386 z 4MB RAMu
>: i programy DOSa Ci obsluzy
>
>Kochaniutki, ja naprawde wiem co to jest OS/2. I ja naprawde go uzywalem z
>4MB. I z 12 tez. I naprawde ci mowie, ze to nie jest to o co mi chodzi.

Wcale sie nie dziwie. OS z GUI zaczyna sie czuc w miare komfortowo
przy 24 MB. Ja mam 32 i bardzo sobie chwale.

>Chodzi mi o DOS, przeliteruje D.O.S. Chodzi mi o to, zeby puszczac windows,
>a nie win-os2, zeby architektura systemu byla zgodna w 100% i tym podobne
>glupoty.

I miec przyjemnosc i cnoty nie stracic ?
Nie da sie.

100% zgodnosci systemu z DOS-em oznacza po prostu DOS, wyklucza
architekture 32 bitowa.

Tak z ciekawosci: co Ci nie chodzilo pod WIN-OS2 ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl