Re: URL-e firm handlujacych softwarem ...

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 11:08:31 MET

WP (przygoda_at_clri6a.gsi.de) wrote:

> Po trzecie (i glowne): NetPartners Company Site Locator
> http://netpart.com/company/search.html

> i juz bez trudu po nazwie firmy znajdujemy jej WWW.

> WP

Wielkie dzieki, Odkrywco !!!!

Chodzilo mi, o Firmy handlujace (czytaj takie u ktorych moge kupic
  programy ww firm, w zwiazku z tym, ze mieszkam w Polsce, to interesuja
mnie firmy polskie)

Michal Krzycki
Silesian Technical University
Department of Automatic Control, Electronics and Computer Science
e-mail : krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~krzycki