Re: Baterie do notebooka

Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 12:25:31 MET

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote in article
<328D6D9A.3DF5_at_waw.pdi.net>...
> Pomozcie!
>
> Dostalem na pare dni Compaqa Contura (486/75). Nie wiem co mu dolega,
> ale chyba cos nie tak z bateria. Maszynka ma raptem dwa tygodnie, a na
> naladowanych na full bateriach (wg. wskaznika na obudowie), pracuje 10
> minut. Akumulator ma miec 10.8 V, a miernik podaje 10.75V przy pelnej,
> natomiast 10.4 V tuz po padnieciu maszynki. Po doladowaniu (cala noc),
> pokazal full baterie, a potem co pare sekund przesuwala sie dioda od
> stanu az padl na pysk. Czy to moze byc cos nie tak w bateriach?

Pewnie to nie to, ale może to efekt 'zapamiętywania', przeżyłem to z
bateriami do kamery. Spróbuj kilka razy naładować i rozładować baterie,
może pomoże. Ale skoro to nowy notebook, to pewnie coś innego.

> Michal

Michał Witkowski