Re: GUS ,DMA i AWARD

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 22:05:22 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<32925dc7.1611554_at_news.nask.org.pl>...
> 17 Nov 1996 17:18:47 GMT, "Robert Kowalski" <robek_at_it.com.pl>

HX
Classic

> Do Soyo nie ma AMIBios-u. Za dobra plyta by jak kalac takim biosem. :)

> Skad wiesz, ze to wina BIOS-u, a nie skopanej plyty? Zreszta zobacz na
> www.soyo.com.tw.

Bo niemożliwym jest żeby 12 innych płyt innych firm tez było skopanych

> To nie ultrinit.exe.

> Sprawdz inna taka karte dzwiekowa. Gravisy sa malo odporne na rozne
> nieprzewidziane napiecia (Primaxa wywienialem dwa razy wskutek
> wlaczenia wzmacnicza przy dzialajacym komputerze.).

Gravisa mam od przeszło 2 lat i nic mu nie było, poza tym doskonale działa
w płycie NON PnP.
Najbardziej podejrzany dla mnie jest BIOS a dokładnie PnP (Plug & Pray)+
bezjumperowe konfigurowanie GUSa (traci troszkę PnP tylko GUS już taki był
zanim zaczęto śnić o PnP).