Re: Problem z kontrolerem hd...

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 16:38:31 MET

17 Nov 1996 13:00:26 GMT, gruber_at_ajax.umcs.lublin.pl (Tomasz Gawryl)
napisał(a):

> [...]
>: WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
>
>Hej!
>Dziki wszystkim za rady. Juz mniej wiecej ograniczylem liczbe mozliwosci
>wystapienia usterki. Po pierwsze dysk na innym komputerze chodzi normalnie,
>po drugie gdy podciagnalem z drugiego komputera zasialnie dysku to takze
>dzialal normalnie. Pozostaje wiec zasilacz, okablowanie lub wtyczka. jesli
>ktos by mogl mi powiedziec jakie napiecie powinno byc na wtyczce to bylbym
>bardzo wdzieczny. Zmierzylbym sobiue miernikiem gdzie pradu nie ma i powoli
>bym doszedl do faktycznego miejsca usterki...

Lepiej zmierzylbys sobie brak napiecia...

Z zasilacza masz 5V i 12V. Poniewaz plyta dziala, a nie dzialaja HDD
stawialbym na brak 12V. Do HDD przewodem zasilajacym ida 5V i 12V a w
srodku dwie czarne masy.
Akurat pozyczylem miernik, wiec nie jestem z stanie tego sprawdzic.

PS. Jakby cos zlego sie stalo - to sie wypre tych rad. :)))

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!