Re: Internet Mail i HTML

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 15:37:33 MET

16 Nov 1996 20:29:40 GMT, "Bernard Malinowski"
<maber-polska_at_geocities.com> napisał(a):

>Jak powstrzymac w/w przed wyswietlaniem HTML w nadeslanej korespondencji.
>Nadmieniam ze w okienku tresci listu widnieje tylko realizacja HTML-a. W
>tej sytuacji tresc listu mozna przeczytac tylko przy uzyciu np. Reply to
>Author.

To pytanie najlepiej skierowac do P.Wimmera. On uparcie twierdzi, ze
M$Nius prawidlowo wyswietla multiparted-messages. :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!