Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 14:40:45 MET

On Sun, 17 Nov 1996 10:31:05 +0100, Christian Marschollek wrote:

>A oprocz tego istnieje jeszcze StarOffice 3.1, IMHO nie gorszy niz
>WW6, czy Excel 5.

oj gorszy, gorszy
z przykroscia ale musze przyznac.
Choc z drugiej strony, wiadomo ze 90% uzytkownikow
Word'a czy Excel'a wykorzystuje circa 10% mozliwosci tych monstrow
wiec StarOffice jest w ogromnej wiekszosci przypadkow zupelnie
wystarczajacy.

>Miedzynarodowa wersje dla Linuxa widzialem gdzies na
>ftp.man.poznan.pl. Wersja OS/2 moze tez tam jest lub
>http://www.stardiv.de

jesli jest to najwyzej demo
to przeciez normalna komercja nie free- czy share- ware

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi