Re: MS Mai

Autor: Darek Ćwiklak (dacek_at_geocities.com)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 13:56:31 MET

Bernard Malinowski <maber-polska_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<3295ba26.6942435_at_news.miracle.net>...
> Fakt rozwiazali to zaiste zabawnie, wytez wzrok bo sie przyda. Rzuc
> okiem na belke pionowa przewijaka tresci listu tuz nad nia
zobaczysz
> blada zolta ikonke kliknij na niej dwukrotnie i Twej radosci nie
> bedzie konca... :-)))

Moze jestem kretynkiem, ale primo - mam za krotka wiadomosc, zeby sie
pojawila 'belka pionowa', ale postaralem sie i zmniejszylem okienko
tak, zeby sie pojawila - i nic. Nadal nie widze zadnej ikonki. Klikam
jak glupi na oslep wszedzie gdzie sie da i jestem coraz bardziej
wkurzony. Help!

Darek
e-mail: dacek_at_geocities.com