*DOS

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 04:46:48 MET

On Sat, 16 Nov 1996 20:16:23 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Nie mam do wiadcze z instalowaniem PNW na MS-DOS - u ywa em go
>tylko w komplecie z Novell DOSem 7,0, który uwa am za du o lepszy
>od MS 6.22

Novell DOS (wczesniej DR.DOS) byl przez dlugie lata lepszy
od parki PC/MS, ale jesli komus nie sa potrzebne te wszystkie
"netwary" to PC-DOS 7.0 nie ma sobie rownych.
Ma REXX'a ! Nareszcie, po tylu latach - prawdziwy jezyk do skryptow
przychodzi razem z DOSem (bo .BAT to byla tragedia).
I to jaki jezyk! W REXXie mozna naprawde cuda,
a na dodatek doswiadczenia w nim zdobyte posluza wszedzie -
oprocz DOS'a i OS/2 sa implementacje na Unixy, na NT,
i na main-frame'y (skad zreszta przyszedl REXX)
zarowno pod VM jak AS itp itd etc

goraco polecam

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi