Re: Ethernet a gniazdka elektryczne.

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Sat 16 Nov 1996 - 15:59:33 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Jeżeli będzie się stukał w czoło, to należy jak najprędzej zmienić
> fachowca, albo wręcz napisać donos do SEP-u, żeby mu cofnęli
> uprawnienia :-)

Nie da rady - ten narodek jest nie do pobicia, a o ich poziomie
intelektualnym mieliśmy okazję się już przekonać. Wywalą takiego z SEPu,
a on przeskoczy przez płot, założy Samoleżny i Nierządny Związek
Elektryków Wywalonych z SEP i zostanie jeszcze prezydentem - wolę nie.

> Instalacja trójprzewodowa jest od niedawna wymagana przez Prawo
> Budowlane. Niestety, obowiązuje to dopiero od paru lat, więc w
> starszych budynkach są dwuprzewodowe. A w jeszcze starszych w
> dodatku z aluminiowymi przewodami :-(

W jeszcze starszych znowu miedziane. ;-)
Ja sobie poradziłem w banalny sposób - podłączyłem obudowy komputerów do
kaloryferów (dorwałem bardzo fajne opaski na rury - przebijają farbę i
dają bardzo pewne połączenie). Jako zerowanie/uziemienie ochronne trochę
to słabe, ale potencjały między obudowami komputerów wyrównały do zera i
moja stara ArcNetowa sieć chodzi jak burza - skończyły się problemy z
'wypadaniem' serwerów z sieci.

RoMan.