Re: Problem z kontrolerem hd...

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 20:45:04 MET

15 Nov 1996 14:21:05 GMT gruber_at_ajax.umcs.lublin.pl (Tomasz Gawryl)
napisal(a):

>Hej !
>Mam pewien problem. Nagle komputer przestal czytac twardy dysk. Po wlaczeniu
>go do sieci zaczyna mi migac co mniej wiecej pol sekundy kontrolka pracy hd,
>ale poza tym nic sie nie dzieje (nie bootuje sie). Nie slychac nawet
>jakiejkolwiek pracy hd tylko to swiecenie diody... Probowalem grzebac potem
>w biosie. Nie dziala opcaja "autodetect hard disk", biosowski format nic..
>Sprawdzilem dysk w innym comie i dziala poprawnie. Jedyne informacje jakie
>bios wywala to przy niedudanych probach dostania sie do hd to "disk failure"
> [...]

Jezeli dysk w ogole ci sie nie rozpedza, to odlacz tasme IDE. Jezeli dalej
sie nie rozpedza, to raczej cos z wtyczka, a nie z kontrolerem.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416