Przepraszam Karpia

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 19:30:28 MET

Przepraszam Karpia, na ktorego wylalem dzis kilka gorzkich slow.
Ale mialem naprawde parszywy dzionek.
Nie lubie dwoch rzeczy: glupoty i kur...stwa
Nienawidze jednej: glupich kur...w
A taka jedna sptokalem dzisiaj i dzien z glowy
Juz sie powoli uspojakam
Powolutku
A zaraz pojde sie upic i mi zupelnie przejdzie.
A Karpia przepraszam jeszcze raz
Na kims musialem wyladowac swoja zlosc, a tu on mi sie nawinal pod
klawisze
jeszcze raz - Przepraszam
I dziekuje wszystkim za dobre slowa wsparcia - czesc postingow
wydrukowalem, bo naprawde warto wiedziec, ze ludzie jeszcze mysla:)
Zielu
zielu_at_gazeta.pl