Re: Problem z kontrolerem hd...

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 18:40:18 MET

At 16:31 96-11-15 +0100, you wrote:
>W dniu 15 Nov 1996 14:21:05 GMT, gruber_at_ajax.umcs.lublin.pl (Tomasz Gawryl)
>napisano:

  A moze mu pradu zabraklo ? Sprawdz wtyczke zasilania dysku.
  Jak dysk jest walniety od strony elektronicznej to chociaz chrumka
  albo szumi albo cyka. Jak walniety mechanicznie to tez chrumka.

  Najpierw popraw to co napisales bo Karpio nie lubi takich "bzdur"
  Miales na mysli inny dysk na innej wtyczce czy co. ?
  Czy dysk podlaczasz do COMa czy do innego COMputera ?

--
Romek