Re: Jaki filtr do monitora -pomozcie!

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 16:06:08 MET

Blazej Binienda B wrote:

> Czy ktos moglby polecic mi jakis dobry filtr do monitora.
> Z tego, co opowiadaja to miedzy tymi tymi drozszymi nie ma istotnych
> roznic w "filtrowniu".

Po 10 (powaznie!) latach walki z roznymi komputerami, monitorami i
filtrami wkurzylem sie i wywalilem filtr i pracuje bez.

> Np mialem do wyboru Polaroida za 280 lub BASFa za 140.
> Roznily sie podobno tylko tym, ze ten ostatni nie ma powloki
> antyrefleksyjnej.

Istotne jest cos zupelnie innego: wszystkie filtry maja jedna wade:
bardzo klopotliwe czyszczenie i po kilku miesiacach sa tak upaprane, ze
nic juz nie daja, a tylko przeszkadzaja :-(

IMHO w _obecnie_ produkowanych monitorach nie jest konieczne stosowanie
jakichkolwiek filtrow - wystarczy dobrze (czytaj: prawidlowo) oswietlic
stanowisko pracy i nie ma problemow z odblaskami, czy bolem oczu.

[...]

RoMan.