Re: STB vs VIEWTOP

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 12:28:23 MET

On 14 Nov 1996 18:55:47 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>dziwne zestawienie i troche nie na miejscu - karta graficzna (markowa), ze
>niby konkretny model (cxzy aby napewno taki istnieje?)

Numerka, Wielki Mistrzu, nie pamietam. Prosze o wybaczenie. :)

>a zaraz obok czesc
>nazwy dosc marnego scalaka f-my s3. jaki maja ze soba zwiazek? :)

Przykro mi, ze Wielki Mistrz nie wie, ze Diamond robi karty m.in. na chipie
S3. Scalak moze i marny (oczywiscie zdaniem Mistrza), ale jakos nie ma
bledow...

No, ale przeciez to nie ja sprzedaje karte z chipami Tsenga...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416