Re: EXCEL

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 09:28:34 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>Ryszard Filipowski <filip_at_hermes.umcs.lublin.pl> wrote:
>: Prosze o odpowiedz, czy posiadajac 12Mb RAM-u mozna otworzyc w Excelu
>: baze danych z rozszerzeniem dbf, ktora posiada ok 87000 wierszy. Excel
>: wczytuje mi tylko 16384 wierszy. Pracuje z Win95. Czy moze pomoc tylko
>: dokupienie RAM-u?, czy tez jest jakas inna mniej kosztowna droga?
>
> 16384 jest maksymalna iloscia wierszy w excelu - i zadna
>pamiec tu nie pomoze.
>
>Pozostaje Ci:
>1) uzywac accesa.
>[...]

Do obslugi pelnych DBF-ow odradzam Accesa i polecam Foxa.

Jezeli chodzi o zapytania do bazy, ktorych wynik jest
mniejszy niz 16384 rekordy, to mozna uzywac MS-Query
sprzedawanego w komplecie z Excelem.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2