Pomoc techniczna M$

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 14:35:03 MET


Hello Andrzej!

13 Nov 96 08:22, Andrzej Chojnacki -> do All:

 AC> Problem byl faktycznie z poziomu
 AC> _getting started_, co nie zdejmuje to z PANA INZYNIERA obowiazku
 AC> poszukania rozwiazania tego problemu. Podkreslam - poszukania.
[...]
 AC> niezaleznie od tego, jak "idiotyczne bylo pytanie".
 AC> A poza tym prosze mnie nie wkurzac o 8.20 ;-)
Niepotrzebnie sie wkurzasz, zwlaszcza w porach tak niezdrowych. ;)
Moj list mial na celu zwrocenie uwagi na druga strone medalu, nagminnie
wystepujaca przy pracy WSZELKICH "tech support" i NIE odnosil sie konkretnie do
Twojego przypadku, choc byl zainspirowany "potepienczym chorem" jaki tu
natychmiast dal glos oraz Twoim przyznaniem, ze problem byl "problemem
uzytkownika" a nie faktycznie "technicznym". Dobrze sobie czasem uswiadomic
jakie trudnosci ma takze druga strona...
Panom Inzynierom z ogromnym trudem przychodzi zrozumiec, ze ktos n.p. "odkreca"
krecac w prawo i czasem musi minac sporo czasu zanim padnie pytanie: "a moge
wiedziec, w ktora wlasciwie strone pan kreci?". :))))

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:56:25 MET DST