Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 22:01:48 MET

> Tak i tu monopolu niema, znam dotychczasowe mozliwosci serwerow TPSA
> (konkretnie katowickiego) i nie moge sie nim zachwycac. Bardzo czesto
numer
> jest zajety i trzeba nielada cierpliwosci aby sie z nim polaczyc. Albo
> rozlacza i nie polaczysz sie z nim bo znowu zajety itd. Jakis czas temu
> udawalo sie z niego wyciagnac 2-3 kb/s, teraz to melodia przeszlosci
> transfer 0,5-0,9 kb/s to aktualna mozliwosc tego serwera. Z uwagi na
> wysokie koszty polaczen raczej poszukam sobie prowajdera ktory zapewni mi
> [...]

Zgadzam sie z Toba w 100%. Bede jednak placil TPSA, gdyz w tej chwili jest
to jedyny dostepny na moim terenie provider. I jezeli dalej beda dawac za
darmo, to pozostana jedynym (i kiepskim bo przeciazonym) na zawsze. Jak
zaczna kasowac za dostep, moze komus w koncu oplaci sie postawic swoj
serwer i zyskac klijentow bardziej wymagajacych.

Janusz