Re: Klopot z HD

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 19:58:40 MET

Proponuje Ci zaopatrzyc sie w program wdclean.exe (jest za darmo w ftp
western digital), albo podobny firmy seagate (nie pamietam jak sie nazywa).
Ja go ZAWSZE uzywam przed zalozeniem partycji na uzywanych dyskach.
Programik ten wpisuje zera we wszystkie zdatne do zapisu miejsca dysku,
przy okazji testuje powierzchnie. Wykluczasz wtedy mozliwosc pozostania
wirusa, albo jakichs smieci. Jezeli po tym nie uda Ci sie zalozyc partycji,
a ustawienia setup sa wlasciwe, to chyba dysk trzeba wyrzucic.
Janusz