Re: Klopot z HD

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 15:10:01 MET

Waldemar Grudzien <waldekg_at_clinicom.uhc.lublin.pl> wrote:
: 2) Ostatnio naszla mnie ochota znowu pogrzebac w tym twardym - FDISK'iem
: usuwam stare partycje (i jest niby wszystko spoko), ale gdy chce utworzyc
: nowa partycje komputer mi sie wiesza... Po zresetowaniu okazuje sie, ze
: stare partycje jednak nie sa usuniete...

: Jakby ktos mial jakis pomysl bede naprawde dzwieczny...

Ja juz cos takiego widzialem. I to byl problem niekompatybilnosci
dysku i plyty glownej. W ogole mozesz cos na ten dysk zapisac?

Rada ta co zwykle - wziasc dysk edytor, i wpisac w MBR zera..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |