Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 14:04:54 MET

On 14 Nov 1996, Jacek Osiecki wrote:

> Z ICH modemami i ICH cenami za polaczenia - tak.

Dokladnie popieram !!!! Jestesmy najdrozszym krajem w Europie chyba jesli
chodzi o ceny polaczen telefonicznych... No ale u nas pracuja idioci, a
tam madrzy ludzie... Wiem od znajomego ktory pracuje na centrali jako
czlowiek od klimatyzacji, ze tzw. panowie inzynierowie to nic tylko
siedza na konsoli centrali i sie bawia, gadaja z innymi operatorami,
grzebia w konfiguracji central, zeby np. ich numer domowy byl darmowy itp.
A potem my placimy za to wszystko...
Dlatego oszukuje TPSA ile sie da ! Mam nawet klucz do aparatow na karty
magnetyczne... mam taki stary eprom ze stara werjsa oprogramowania, ktore
umozliwia wylaczenie taryfikacji jak sie ma karte servisanta....
Jak obniza ceny, to moze bede o nich mowil inaczej....

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |