Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 13:14:47 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Schrzani dlugie nazwy.

Niekoniecznie, wystarczy użyć DOSLFNBK.EXE - sprawdzałem, łącznie z
robieniem backupa całego dysku starym MSBACKUPem na dyskietki ZIP i
odtwarzaniem zawartości czterech partycji po dołożeniu drugiego dysku i
zmianie rozmiarów partycji z 255 na 511 MB.
Obyło się bez reinstalacji Szklarni95 (C) by Me - wystarczyła dyskietka
utworzona poleceniem format a:/s + fdisk + format, guest z ZIP drive'a,
kompletny MSBACKUP z DOSa 6.22 i DOSLFNBK.

RoMan.