Re: Padaja mi WINDOWSY 95

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 13:20:40 MET

Michal Kosnik wrote:

> Moze Win 95 to dobry OS ale wg mnie ma jedna wade zbyt czesto
> dochodzi do pewnego rodzaju awari no i bum ...
> Pozostaje tylko przeinstalowanie (zazwyczaj 2 razy w miesiacu)

Zadam trzy sakramentalne pytania:

1. Ile RAM?
2. Podkręcony procesor?
3. Masz UPS?

[...]

> Jezeli ktos ma podobne problemy prosze o kontakt :-)

Zainstalowałem Szklarnię95 w czerwcu, do dzisiaj nie reinstalowałem ani
razu, przeżyła bez reinstalacji nawet odtwarzanie z backupa po dodaniu
dysku i zmianie rozmiarów partycji... Moje odpowiedzi na powyższe
pytania: 1. 32 MB, 2. Nie, 3. Tak.

RoMan.