Re: HOT 433 - totalny zlom? [bylo: win95 i wylaczanie monitora]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 03:22:54 MET

On Wed, 13 Nov 1996 22:00:35 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>OK, a czy tych 8 na 10 klientow nie chcialo aby miec Windows 95
>albo wczesniej DOS-a 6.22 i Windows 3.1 PL ?
>Ja od poczatku uzywalem na tej plycie 'alternatywnych'
>[Grego, nie zabijaj za to slowo :-)] systemow -

dlaczegoz mialbym?
nie jestem bynajmniej slepy
a w95 tak jak disco-polo to rzeczywistosc rynkowa
wszystko pozatym - to alternatywy
ale jak ktos za komuny lubial Pomaranczowa Alternatywe
to mu na ogol zostaje

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi