Re: ????

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 18:27:17 MET

> no i nadal dreczy mnie te 640 ! zauwaz ze aby miec conventional
> 32 mb + 100 mb swap musisz miec te 32 mb ram ;-)
> gdybys mial tylko 4 mb, nie wiem czy przyjemnie by bylo Ci pracowac - ale
> 4 mb conv. tez bys mial ;-) (+ duuuuuzy swap)

pamiec jest teraz tania, jeszcze rok i bedziemy miec 4mb cache w komputerze,
a nie pamieci ;) a tak na marginesie, to jest dokladnie tak jak piszesz.
zapusc sobie chociazby nt - masz 32mb ciaglego obszaru pamieci + swap, ktory
jest w dodatku na tyle sprawnie zarzadzany, ze przy 32mb ram mozna miec 70mb
zaladowanych aplikacji i 15mbv wolnego obszaru fozycznego ramu ;) a 640?
zalozmy, ze ram ponizej 1mb to tablica wektorow przerwan, tylko troche wieksza
;))

karpio